Tuesday, May 11, 2010

mother's day~~

agak memeningkan kepala nak buat kad ye... @_@  my head is spinning around~grr.
tak tau nak tulih ape kat dalam kad.hahah.banyak sangat nak kene tulis,but i wanna make it simple,yet meaningful~heee.easy?it's hard actually...erk
adoihai...ingatkan nak buat chocolate cake(tiru ala-ala nigella feast..ngeh3.cume takde sour cream jer.isk3.)

http://www.youtube.com/watch?v=Sk-obgix23Y <-----------her recipe is simple,just blend it out!yeahh

okekeh!nak completekan kad neh~~fenin..fenin..eheh

here's my card...ngeheheh



okeke...faris jadi model pon takpe.hehehh.kepeningan aku nak pikir ayat.see??panjang giler ucapan op?tapi...takpe la,kalau kite ikhlas,insyaallah,semua kerja dimudahkan..heheh.mujur siap.wee~


okeh,again~faris jadi model,teraju utama.takpe,takpe....

special thanks to mama!we love ya!may Allah bless you~

and....there it goes my chocolate cake!just blend it up!bzzzzzzzzzzzzppp......siap!haha.ala-ala nigella feast gituh.tapi ikut resepi orang lain jugak.mane aku sapu entah.Tapi...quite ok la.mama cakap;"esok kalau kek awak sedap,mama nak bawak pegi masjid la,buat elok-elok ye~~".
in my deep heart,"yess mama!hehehhehehhh".mujur jadi.quite ok la for the first time.

Tapi takdak gambar laa..to my sister,cik kenji,haha.anda tak sempat nak makan kek ambe...balik cepat!baru aku buat.keh2...

Jum nyanyi same2!!love this song~

MY MOTHER-YUSUFF ISLAM

Who should I give my love to?
My respect and my honor to
Who should I pay good mind to?
After Allah
And Rasulullah

Comes your mother
Who next? Your mother
Who next? Your mother
And then your father

Cause who used to hold you
And clean you and clothes you
Who used to feed you?
And always be with you
When you were sick
Stay up all night
Holding you tight
That's right no other
Your mother (My mother)

Who should I take good care of?
Giving all my love
Who should I think most of?
After Allah
And Rasulullah

Comes your mother
Who next? Your mother
Who next? Your mother
And then your father

Cause who used to hear you
Before you could talk
Who used to hold you?
Before you could walk
And when you fell who picked you up
Clean your cut
No one but your mother
My mother

Who should I stay right close to?
Listen most to
Never say no to
After Allah
And Rasulullah

Comes your mother
Who next? Your mother
Who next? Your mother
And then your father

Cause who used to hug you
And buy you new clothes
comb your hair
And blow your nose
And when you cry
Who wiped your tears?
Knows your fears
Who really cares?
My mother

Say Alhamdulillah
Thank you Allah
Thank you Allah
For my mother.


here's some pictures that i snap..heh.ingatkan nak pegi pantai je terus dengan faris..tengok-tengok view lawa sangat,balik dulu ambik phone abah nak ambik gambar.aooooooiiieeoouu...

 
blakang rumah??unbelievable.(acece~)
heheh

rumah kosong ni...sarang kpd segale sarang!sarang semut,sarang anai-anai,sarang lebah,sarang tebuan,sarang hantu,sarang penagih dadah..adehdeh.tpi lawo jugak op?

wassalam~

No comments:

Post a Comment