Tuesday, February 23, 2010

aduhai......si budak kecik nih...

Si faris pegi skola.Entah budak kecik ni sorang tetibe bagi salam..."Assalamualaikum..!"
alahaii...comelnyeee!
tak percaye faris adop,nk masok rumah plak dah..
Aku pon ajak la diorang main dam ular..heheh
Alang-alang,dapat jugak aku mengajar Awin matematik.Main 2 dadu,so,kene la tambahkan nilainye....
Adiknye plak sibuk dok kelebek smue bende dalam bilik aku.har3.Maen lampu la,sharpener la,calculator la.Adoih.KIDS....
 
hah.sengeh2~~~har3
 

aaa....kelebek cat...kene marah ngn faris siap leee kamu...ahaha
Penat giler nak suroh diorang main dekat luar rumah.Bukan pe,budak-budak,macam-macam le nak mintaknye.."Nak tu!!Nak ni!!Tak nak keluar!!nAK jugak!!!"
Hadoih.....mau migrain aku gining.ngeheh.At last,dengan kebijaksanaan faris(acewah),berjaye jugop pujuk budak-budak ni maen kat luar..kurang la riuh rumah akuh.ngeheh.tapi diorang ni la yang bez,yang menyenangkan hati & yang mencuit hati.(cehwah).But,they're special for me!ngeee

 
Novel yang kawan aku kasi pinjam.punye la banyak..Nywaynovel travelog seorang da'i memang best,sedih,kelakar,semua ade.Berdasarkan kisah benar..Sangat berguna,penuh dengan kata-kata nasiaht & iktibar yang boleh diambil...hehe.Teransing pon klaka gak.Hadeh..tapi yang penting pengisiannye... Dua lagi aku tak bace lagi.Heheh.Yang peliknye si pikah boleh habis semua in 2 days jep!?hoho.memang la dahsyat..
Aku?2 hari 1 novel kot..

No comments:

Post a Comment