Wednesday, July 6, 2011

To the person who is always loving...


Assalamualaikum!

Ambe ada janji dengan someone.Yang ambe akan tulis wish yang panjang lebar untuk dia.
Yang ni untuk awak ye.

"I know you're drinking tea at this moment." LOL.


"Rawwrr!!". I know you love monsters.Ha ha.Geng Hanif nih.




 
Selamat hari lahir ke-19!
Wah...Dah bosar ekau ya?
Sebenarnya kan awak,saya bangga ada kawan macam awak.
Yang sokmo dengar masalah saya.
Padahal masa tu tak ada orang pun yang sudi nak dengar masalah saya.
Walaupun masa tu saya dah masuk UiTM dah.
Jauh pulak tu dengan Dungun.
Walaupun jarak kita dari segi fizikalnya jauh berkilometer,tapi jarak hati saya dekat kot dengan kamu bersentimeter... He he. *Cucuk-cucuk bahu awak sikit*

Oh ya.Wish untuk birthday ya.
Of course la saya harapkan yang terbaik untuk awak.
Saya nak awak berjaya dunia & akhirat.
Walaupun nursing tu agak susah & awak sokmo debor time nak buat practical,tapi tak apa,saya tahu awak boleh punya sih!
You love experimenting,don't you? XD

And you love reading too.
And you love debating too.Ha ha.

Thank you for everything ya ukhti.
Ukhuwah itu sungguh indah.
And sorry if I ever hurt you.
Thank you for guiding me.

Saya rindu nak hang out dengan awak dekat pondok telepon sebelah dewan,ataupun dekat pondok depan pondok jaga (teringat pokya).
Sambil-sambil makan keropok lekor & ubi keledek goreng + air gas bermacam-macam perisa.
Ha ha.Terima kasih sebab belanja pasal duet saye habeh sudah.

Semoga Allah merahmati kamu.
Semoga urusan kamu dipermudahkan,insyaAllah.
Semoga dikurniakan kekuatan untuk tamatkan diploma nursing ya?

P/s: Tell me when you're going back to Dungun. :)

No comments:

Post a Comment